czwartek, 7 marca 2013

First Post Ever

This is the first post on this newborn blog, which will be a collection of my personal food adventures, as well as stuff that I just like. And I like a lot of stuff. Fantasy. Literature. History. Crafts. And most of all: food. I'm an aspiring, self taught pastry chef, and I'm passionate about both work and life. I believe that, as we spend most of our lives working, we really should do something that actually brings us satisfaction.

This blog is inspired by my friends - I would never have thought of writing one, even though I often wanted to share my ideas, products that I have discovered, or stuff that I made. So maybe, through the things I want to share with you, you will get inspired too?

I have learnt a lot from online blogs, and seen many beautiful things on them, pushing me to try new things, pleasing me visually or just keeping my thoughts on the brighter side. So please join me - on my neverending adventure of life.

Oto pierwszy post na tym nowopowstałym blogu, który będzie mieszanką moich osobistych przygód z jedzeniem, jak również innych pierdół które lubię. A lubię ich dużo. Fantastykę, literaturę, historię, ręczne dłubanie. A przede wszystkim - jedzenie. Jestem początkującym cukiernikiem-samoukiem, który i pracę, i codzienne życie traktuje z dużą dawką pasji. Naprawdę wierzę - jako że spędzamy w pracy większość naszego życia - że powinniśmy robić na codzień coś, co daje nam satysfakcję.

Blog założyłam na wniosek moich przyjaciół, bez których raczej nigdy bym się nie wzięła do prowadzenia czegoś takiego, mimo że często mam ochotę podzielić się z kimś pomysłami, produktami które odkryłam czy głupotami które upiekłam. Może znajdziecie tutaj coś, co was zainspiruje?

Dużo nauczyłam się z internetowych blogów, widziałam wiele przepięknych zdjęć; wszystko to zachęcało mnie do próbowania nowych rzeczy, cieszyło oczy albo po prostu odwracało myśli od codziennych spraw. Zapraszam was więc, byście dzielili ze mną niekończocą się przygodę życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz